Merhaba arkadaşlar
Pıhtılaşma için oksapar iğne vuruyorum
20 haftalık olduk tam
Her gün aynı saatte vuruyorum alarm kurulu çalınca vuruyorum normalde ama bugün alarmi dalgınlıkla kapatıp 1 buçuk saat sonra vurdum anlık dalgınlık oldu hiç gelmemişti başıma ilk defa oldu
Ama tedirgin oldum benim gibi bu durumu yaşayan varmı bisey olur mu diye çok tedirgin oldum