Elif578 ay ozaman bende bi duruma höre bakıyım Necati hocaya alayım randevulu gidiyim. Bi önceki gittiğimde artık 2 haftads bi geleceksin dedi haftan ilerledi dedi. Geçen hafta gittiğimde 3-4 hafta sonra gel dedi hepsi farklı 😒 aynen tabiiki en son gittiğim mesela şey dedi 31+0 da gittim ölçümü 30+3 günlük çıkıyo bir hafta önden bir hafta geriden gelmesi normal dedi. 4 gün geriden gelmiş bu muayenede öncesinde hep haftasıyla uyumlu demişti. Ay bilmiyorum doğurcaz nerdeyse hala söylememek nedir Allah askına insan merak ediyo burda görüyorm 20 haftalıklar bile kilosunu söylüyo biz doğurcaz daha bilmiyoruz şaka gibi 🤣