Cerenn28 https://hizliresim.com/sy4n157 Dış gebelik olabilir mi 4+5 3000 de beta kese görünmedi bu işaretli belki olabilir dedi alttan ultrasonla
Birisi00 Cerenn28 Diş gebelik rahmin içerisinde oluşmaz dışında oluşur. Alttan baktıysa illaki dışarıda keseyi gorurdu
Ebo61 Cerenn28 benim 6. Haftada görememisti. Ultrasondan ultrasona çok fark ediyor. Aynı gün farklı ultrasondan görünmüştü.
Birisi00 Cerenn28 Beta çok yüksek görünmesi gerekirdi. Ama resimde kese gibi birsey var evet. Dış gebelik olduğunu düşünmüyorum. Çünkü dış gebelikte adı üstünde olduğu gibi rahmin dışına tutunur embriyo