İlk bebeğimi çevre baskısı, doktor korkutması, tecrübesizlik, fiziksel bazı sebeplerle çatı muayenesi olduğum halde sezaryenle dünyaya getirdim. Güzel bi ameliyat geçirdim emzirme sürecim vs hiçbir konuda sıkıntı yaşamadım. 2. Bebeğimi 24 haftalık ölü doğum şeklinde(sonlandırma) normal doğumla dünyaya getirdim. Şuan 37 haftalık gebeyim en başından beri ssvd düşünüyordum. Yaptıran doktorda buldum bugün çatı muayenesi de oldum herhangi bir sıkıntı yok buraya kadar. Ama doktor riskleri bugün kesin bir dille anlattıktan sonra eşimin bakış açısı çok değişti. Bebeğimizin ve benim ölüm riskim, rahim yırtılması ve alınması gibi risklerden dolayı bu riskleri neye dayanarak alacaksın neyi başarmış olacaksın gibi cümleler kurdu ve çok sinirlendi kesinlikle aksi bir durumda ömür boyu yüzüme vuracağını da açıkca söyledi. Bunun üstüne doktorumu arayıp gün vermesini istedim günü verdi. Ama aşırı mutsuzum hiç heyacanlı değilim hatta tabiri yerindeyse ruh gibi hissediyorum kendimi böyle bi bitkinlik her şeyden isteksizlik oluştu. Kafam allak bullak kızlar 😞