Kızlar aventin biberon ve emziğini steril edicem ama emzikler sanırım kaynatılmıyormuş mikro dalgaya atıyorlar bende mikro dalga fırın yok onun haricinde nasıl yapılıyor bilgisi olan var mı birde kaynatma işlemi yapılmadan önce deterjanla yıkamamız gerekiyor mu hangi deterjanı kullanmalıyım bilgisi olan cevaplarsa çok sevinirim 🙏🙏