hepoyleolurzaten__ suan annemle erkek kardeşim var ve asla bir rutin oluşturamıyorum bebek elden ele geziyor valla. Ben gece uyuyamadığım için sabah anneme veriyorum öğlene kadar bakıyor ama zaten genelde o saatlerde uyuyor. Bu iki üç gündür algısı açıldı artık pek kolay uyumuyor:( juno yatağa koyuyorum kıvranıyor el ayak sallıyor kaldıralım istiyor ama sürekli de kucakta tutmak istemiyorum sonra kucak dışında uyumaz diye. Nasıl düzen oluşturabilirim bilmiyorum.