orkidemm_ Benim reglim duzenliydi, hormonlarımda normaldi ama bazı doktorlar pcos goruntusu var dedi, bazısı yok bebek istediğim süreçte çok doktor gezmiştm her doktor bişey diyordu daha sonra 2 kımyasal gebelik gecırdm ardından dış gebelik hepsi peş peşe yaşandı ameliyatla sol tüpüm alındı 6 ay ara verdim daha sonra sürpriz bir şekilde rabbim nasip etti