Şehir Hastanesi’nde detaylı USG giren var mı kızlar şuan 21+2 yım . 2 hafta sonraya randevu verildi 23 olmuş olacagim. Eğer renksiz vs ise hani özelde 3500 TL ye perinatolog dr var ona yaptırayım diyorum en azından içime sinsin diye . Acaba şehir Hastanesi’nde nasıl bakıyorlar yaptıran var mı ?