newmommmyy2 Kızlar karnımda çok ağrı var sanki 30 kg yük bağlamışım gibi üşütmedim etmedim kanamamda yok ama acile gitsem ultrason bakıyorlarmı acilde bilen varmı ya da bakılıyorsa gitsem kanamam olmadan yinede bakarlarmı
newmommmyy2 Hatice25- Fatmaacylnn bulunduğum şehirde şehir hastanesi yok ama biraz daha geçmezse normal acile gidip bir şansımı deneyim o zaman teşekkür ederim hanımlar ❤️
Serenitiy newmommmyy2 nasıl oldun gıttınmı doktora canım? Bende aynı sorunları bazen yaşıyorum midem çok ekşiyor şişiyor ağrıyor patlıcak gbı oluyorum o zamanlarda kusmayı denıyorum bıraz yedıklerımız fazla kacıncada rahatsız ediyor biraz çıkarınca rahatlıyor insan
newmommmyy2 Fatmaacylnn Serenitiy evet gittim hanımlar dün gece ultrasonda baktılar tetkikleri yaptılar bişey çıkmadı çok şükür bebeğimde gayet iyiydi gaz sıkışması olmuş galiba bugün düzeldi çünkü rahat ettim teşekkür ederim sorduğunuz için ❤️❤️❤️
Serenitiy newmommmyy2 bende geçen öyle fena oldum hep soda ıstedi canım limonu sıkıp ıctım gün içinde limonlu salatalar vs derken patlıcak duruma geldim kendım bogazıma parmak atıp cıkarmasaydım ölüyordum sanki herseyın fazlası zarar valla 🥳