4+5 deyim son reglimin ilk gününe göre normalde 26 sında bu ay regl olmam lazımdı olmadım 2. Gün baktırdım beta hcg 500 küsür çıktı 4. Gün 2000 küsür 6. Gün 3000 küsür çıktı kontrolde 2000 de gözükmedi rahim kalınlaşması var dedi doktor daha erken de dedi bekleyelim dedi sonra tekrar bakıldı 3000 de kese görünmedi yine küçük bir oluşum var ama dış gebelik olabilir dediler sizce nedir ne ağrım var ne kanamam var arada bir çok hafif ağrı oluyor o kadar yaşayan var mı başka bu durumu beklemelimiyim biraz daha erkenden iğne yaptır ilerlemeden dedi doktor