Kızlar reglim bittikten sonra ovulasyon testi yapmaya başladım.Dün uygulamaya göre pik günüydü.Dünü değerlendiremedim ama ovulasyon testinde pik çıkmış mı anlamadım ? ilk defa ovulasyon testi denedim o yüzden tam anlamıyorum.ayın 1 ini değerlendirmiştim.Bugünü de değerlendirmeli miyim sizce ?