Ezgigedikk ızlar 30 haftalık ikiz hamileyim 2 gündür bebişlerin hazırlığı için yordum kendimi sanırım ondan kalçamın hemn üstünde ağrı var çok kötü inşallah kötü bir şey değildir yaşayan oldu mu pazartesi gidicem doktora