Almira_ canim ben iki oglumda da satakattan gozumu acamiyordum isin entresan tarafi bole seven biride degildim deli gibi iki oglumdada yedim hunharca 😂 suan biri 8 digeride 3 yasinda ve 3.gebeligim suan agzima hic birsey koyamiyorum koydurmuyor bebis 😂 sen yinede kontrole gittiginde muhakkak sor doktoruna bende birsey olmadi sende ayni olmaya bilir sormaktan bir zarar gelmez 😘( buarada Egeliyim ben etle alakali degilim 😂)