cakebabe ben eşim kızım ben yurtdışında yaşıyorum tabiki et falan var böbrek ayrı alırım mangallik ciğer ayrı alırım taşlık alırım kemikli et alırım tavuk alırım kanat hepsinden alırım fazla değil bence kahvaltılık dediysem kuş sütü eksik oluyor genellikle tahin pekmez yumurta 2 koli aldım sucuk salam sosis herşey alıyorum ama bana da fazla geldi aldıklarımi yerleştirin ce baya iyi almışım dedim sodaya kadar alıyorum susam tereyağı sıvıyağ zeytinyağı falan aklına ne gelirse aldım yani kabartma tozu vanilya ya kadar 😂