efgoksen Kızlar 30ekim çatlatma iğnesi oldum. Ikı gecedirde grip oldum burnum bir tıkanıyo hıc nefes alamıyorum bi açılıyor peçete yetiştiremiyorum ve kemiklerim vücuduma batıyor elimi kolumu kaldıramıyorum. İlaç içmek istemiyorum ne tavsiye edersiniz :(
Mrwezyn1 efgoksen ay aynı şikayet bende de var 24 Ekim catlatma iğnesi oldum dün biraz vardi ama bugün boğaz agrisi kulağıma vuruyor burun akintisi var hafif bende bişey içmiyorum ve bugün yerden bişey alırken hızlı eğildim bir anda kalkınca resmen kasiklarima komple bıçak saplandi çığlık attım. Bende bişey içmiyorum sıcak çay sıcak kahve dışında ama belki zencefil falan icebiliriz iyi gelir
efgoksen Mrwezyn1 ay sizede cok geçmiş olsun aynı durumdayız ya. Parol falan geldi aklıma en azından vücut ağrımı alsın diye ama yınede riske atmak istemedim:( limonlu su falan mı içsem diye düşündüm bende
Mrwezyn1 efgoksen sağol canım. parol bişey yapmaz bence mg düşük diye hamilelere de veriyorlar diye biliyorum ama yine de belki bilen soyler. Zencefil zerdeçal limon bal karışımı yapıp icebilirsin canım o da rahatlatir