Bence azaltmaya çalışmak yerine bıçak gibi birden kesmeyi deneyin. Ben hep öyle bıraktım ilk gebeliğimde her gece rüyamda sigara içiyordum çok zorlanıyordum ama hiç içmedim sonra bebeğim erken doğdu ve kaybettim eğer bir tane bile sigara içmiş olsaydım kendimi suçlardım asla toparlayamazdım. Bu sefer gebelikten 3 ay önce bıraktım ve enteresan şekilde hiç zorlanmadım 2-3 kez gördüm sadece rüyamda halbuki yas döneminde normalde içtiğimin çok çok fazlasını içmeye başlamıştım. Ama bu sefer gebelik sürecimde kimsenin beni üzmesine izin vermedim, bana zarar veren herkese sınır koydum görüşmeyi bıraktım bence insan mutsuz olunca bağımlılıklarına sarılıyor istemeden. Siz de sadece bebeğinize odaklanın kimsenin sizi üzmesine strese sokmasına izin vermeyin.