Gokturkmom_ ben de indirim bitmeden almak istiyorum evet, ben sabahtan beri yazdığım arabalara baktım ama bagi neo burada çok gördüğüm bi araba ona da bi bakayım dedim o da güzel gibi
Bu arada bazıları komple yattığı için pusetsiz kullandım da demişler. Ben en uygun hepsiburada’da gördüm siz de orada mı gördünüz