Dtkmk önceden gitti bebeğim 😂 benim eşim de doğuma girmişti, bebek doğduktan ameliyathanede ilk muayenesi yapılıp giydirildikten sonra önce benim yanıma koydular ten teması yaptırdılar. Sonra babası ile bebeği çıkardılar, benim dikişlerim filan yapılırken bebeği odaya çıkarmışlar eşim ile, annem ve babam da zaten odada bekliyorlardı. Bizim bu şekilde oldu ama hasatneye göre degisiklik olabiliyor herhalde