Bence alın bu fiyatlara bir daha asla düşmez özellikle bebek arabası puset gibi ürünler. Biz de bebek arabasını aldık bu indirimden %30 indirime girdi çünkü asla girmeyecek bir üründü. Benim arkadaşım da 13 haftalık bebek arabasını pusetini aldı bu indirimden. İndirimden ne alsan kâr ☺️