Glsnark kelin ilacı olsa başına sürecek canm 40+2 yim suni sancıma iki gün kaldı.. Hurma yiyorum ve çömelme yapıyorum. Bana mısın demiyor.. İlaveten yürüyüş, merdiven, pilates topu ile zıplama bol bol yapabilirsin benim imkanım yok şuan. Bir de böğürtlen ve rezene çayına başlayanlar var ama ben cesaret edemedim