Es_momy https://mutluresim.com/images/2024/11/02/1DXzPF.jpeg[](https://) kızlar 1 ekimde adet oldum görseldekiler ovulasyon testim .her ay dört gün erken adet olurum düzenli hep böyle . 26 ekimde adet oldum . Normalde hep 7 gün sürer bu sefer 5 gün sürdü ve ağrılı fon olmadı . Sadece göğüste hassasiyet oldu çok şişti. Suan adetim bitti ve kasıklarım çok sık ağrı giriyor yorum sizin 😂
Es_momy Adet olup hamilelik öğrendim yorumlarını çok okudum ondan kafam karıştı testte yapmadım hiç bir umut işte . Birde gebelik olsa 24 Ekim testide kırmızı olurmuydu oda var tabi