1prens1prenses_ sosyal yardım vakfına gidip kaç haftalık hamileysen o raporu veriyorsun gebelik maaşı istiyorum diyorsun kızımda istemiştim verildi bana başvurunu yapıyorlar hemencecik
Sonra doğumdan sonra bebek aşı parası oluyor ve doğum parası var doğum belgeni al götür doğum paranı verirler aşı parası da aylık miydi iki ayda bir mi di hatırlamıyorum veriliyor du