Leylaaa_46 Allah Allah ya bilmiyorum, benim bebeğim de 17. gün sarılık geçmediği için bir gece hastanede kaldı, henüz ozel sigorta da yapılmamıştı tahlili, yatışı çok fazla para ödedik bir gece için 30bin kadar 😑 acıbadem de kalmıştı, ben bu 28 gün olayını sorduğumda o sadece doğumunuzu yaptığınız hastanede rutin kontroller için geçerli oluyor demişlerdi. Doğum yaotigim hastanenin çocuk bölümünü begenmedigim için götürmemistim ama sizinki doğum hastanesi imiş neden para alındı anlamadim