eedkcc kızlar öğlen attığımda silik var sanki demiştiniz kan ver demiştiniz ancak kan verince negatif görürüm diye cok korkuyorum fotoğrafı buraya da ekledim pazartesi ya da salo günü gideceğim kan testine:( ama korku kapladı beni
lara2605 eedkcc silik var gibi ama bunun ne zaman çıktığı önemli hemen beş dakika içindeyse vardır ama sonradan olduysa kuruma çizgisi de olabilir adet gecikti mi
eedkcc lara2605 bat4 henüz gecikmedi ufak lekelenmem oldu bitti öylesine yaptım testi 10 dk sonra atacakken gölgeyi fark ettim bir diğer foto da aşağıda