Alyask daha bugün konuştuk kontrolüm vardı illa da yapmam demiyor ama bana bi doğum tarihi verdi o güne kadar doğum yapmazsan o gün sezaryenle alıcam diyor. Bu bile benim için bi baskı hissettiriyor. Erkek bebek sonuçta haftasını bekliyor erkenden gelmeyebilir. Bi sağlık sorunu olmadıktan sonra (su azalması kaka yutma vs) önceden tarihlendirilip planlı alınmasına karşıyım şahsen