Benimde birkaç saat önce baya iç çamaşırım ıslandı. Kokusuzdu tekrar gelirse doktora gidicem ama şimdilik birşey yok. Ara sıra oluyor bana her kontrole gittiğimde suyunda sıkıntı yoktu ama bu sefer daha fazla oldu. Daha çok erken bizim için umarım su değildir 😔