Selam kizlar
Cok gecmis olsun
Dis gebelik geçirdim en son betam hep duzensiz artti sonra kanama gecirdim kimyasal dediler bir hafta sonra gittim betam ayni cikti yukseldi dustu derken bir ayda anca dis gebelik dediler
Yani demem o ki beta sifirlanana kadar kanama da gecirseniz betaya baktirin
İki gunde bir mutlaka kan verin ve muayene olun. Beni devlet arastirma o sekilde netlesene kdar cagirdi kontole.
Ama benim hep lekelenmem kanamam oluordu dis gebelikte en buyuk gosterge bu oldu bnde