Rabiaa97 bugün tam 36 haftalık olduk. Bebeğin kilosu bir hafta geriden geliyordu. Son iki haftada sadece 150 gr almış az almış şu an kilosu 2200 gram. Doğum sezeryan olacağı için 38’de alacaktı ama kilo alımı böyle yavaş seyrederse 37. haftada alabilirim dedi. Çok iyi besleniyorum neden böyle diye sorduğum zaman bunun seninle bir alakası yok rahimle alakası var dedi. Ve bebeğimin kilosunu küçümsemedi açıkçası minik bir bebeğimiz olacak dedi. Böyle durumlarda karşılaşan çok gebeler var biz de bunlardan biriyiz yine de doktorun Söylediklerine dikkat etmemiz gerekiyor. Artık kendimi tamamen doktoruma bıraktım. Kulaktan dolma bilgilerle beklemeyi tercih etmiyorum doktorum ne derse o🙏 Bir de bu haftalarda hareketler azalıyor plasenta Az besliyor yaşlanıyor artık, İçerdeki gelişim vakti bitmiş gibi düşün bu süreci Ve olanları..