FatmaB_ vifolic kullanıyorum onceden folibol vermsti devlette bi doktor suanki ve bi önceki doktorum folibol kullanmamam gerektiğini yapılan araştırmalara göre otizmi desteklediği ve kullananlarn otizm şikayetleri olabildigini söyledi bn ztn vifolic seviyorum ya üzerinde bide bebek resmi gbi var ne bileym 🥹💞