Benimde ilk 4 ay ara ara hep lekelenme, kanamalarım oldu adet sancısı bende de ara ara oluyordu. Doktorum hep takip etti belirli haplar ve iğneler kullandım düşük riski için çok şükür 5. aydan sonra geçti. Normalde böyle durumlarda iğne veya hap başlatıyorlar benim bildiğim