20 haftalık hamileyim. ½ hafta önce başladı önceleri sadece yorulduğumda uzun süre ayakta kaldığımda sol kalçamda bıçak saplanması gibi bir ağrı oluyordu. Ama son ⅘ gündür aralıksız devamlı kalçamda şiddetli bir bıçak saplanması hissi var. Yürürken topallıyorum, yatakta sağa sola dönerken oturup kalkarken. Arabada giderken arabanın sarsması bile canımı acıtıyor. Günlük hayatımı etkiler hale geldi. Böyle bişey yaşayan var mı? Hep böyle devam ederse diye korkuyorum daha yolun yarısı. Kalan 20 hafta böyle nasıl geçer. Sebebi ne olabilir