Eses3 Merhaba arkadaşlar, tüp bebekle hamileyim 6+6 haftalık ama 3 gündür kahverengi lekelenmem var dün doktorum sorun yok dedi ama bugün bir tık arttı gibi . Böyle olan var mı hafif ağrı da var çok korkuyorum başına gelen var mı
Dilekulgtt Eses3 yerlesme lekesi olabilir doktorunuza danisin bi progestan baslar kalp atisini duydunuz mu ?
Eses3 Dilekulgtt progesteron kullanıyorum doktorum zaten en yüksek dozu veriyorum dedi. Kalp atışını duyduk dün çok şükür
Dilekulgtt Eses3 oh cok iyi masallah dikkat edin istirahat edin o haftalar lekelenmeler oluyor kirmizi olursa acile gidin allah size bagislasin 🤲🏻