Ada25052025  Kızlar ovülasyon testine baslamıstım adetim bitince basladım direkt bugun neden hiç çizgi yok sizce ve 2 saat önce sıvıyıda kestim Adetim 6. Gün bitti 8. Gün teste basladım bugun 12. Günü. Bi önceki ay 15. Günü yumurtlama günümdü. Döngüm 30 gün
Ada25052025 Gzmom hayır, normalde ilk 3 gün gece 12 gibi yaptım çok geç olduğunu öğrenince dün ve bugun öğleden sonra yaptım 16:00-16:30 gibi
Gzmom Ada25052025 canım bende yeni yeni öğrendim günde bir defa sıvı alımı iki saat olmadan 14.00dan sonra yapılması gerekiyormuş bence yarın öyle bir dene
Gzmom Ada25052025 bide bazen 15.-16 gün falan koyulaşmaya başlayabiliyor erken başlamayabiliyor yani çok takılma buna sen dene bir süre
Gzmom Ada25052025 böyle dalgalanmaların normal olduğunu söylüyorlar ama ondanda önce ilk yaptığın zaman dilimleriyle sonrakilerin zaman dilimi farklı onunda etkisi vardır o yüzden aynı saatte yapın diyorşar
Ada25052025 Gzmom saat 12 çok geçmiş ama bundan sonra hep öğleden sonra 4-5 arası yapayım diye düşündüm
Gzmom Ada25052025 bende saat 3te yap müsaitliğin varsa eğer çok koyu çıkarsada akiam yedi sekiz givi tekear bi bakarsın canım
Gzmom Ada25052025 dediğim gibi yarında bir dene en olmadı başka ovulasyon alığ dene bence bunlarda sıkıntı olabilir belki