Merhaba iki sezeryan sonrası 3. Bebeğime hamileyim 21 haftalık şuan doktor ultrasonda iç dikiş yerimi ince ölçtü ve sabah akşam progestan verdi ayakta kalmıcaksın yatıcaksın dedi. Büyük ihtimalle erken doğum olucak dedi. Bunu yaşıyan var mı neler yaptınız biraz endişeliyim