eliffff34 Kızlar 25+5 haftalığız bugün kontrolümüz vardı toplam 11 kilo almışım doktorum çok fazla olduğunu ve diyet yapmamı önerdi siz ne dersiniz benim durumu yaşayan var mı
Baharata eliffff34 ben ilk gebeliğimde 20 kilo aldım bu gebeliğimde 30 haftalığım 16 kilo almışım hamilelik dışında asla meyve kuruyemiş tüketmem hamileyken troitim çıkıyo bence oda etkiliyo ben hamile kalır kalmaz şişiyorum doğumdan sonra 3 4 ayda birden gidiyo o yüzden çok takmıyorum doktor banada önerdi ama ilki kadar yemediğim halde bu kadar almışım ilk hamileliğimde meyve içinde yüzüyodum resmen
12betul eliffff34 29. Haftada 9 buçuk kilo almışım . Ama ben çoğunu 20. Haftaya kadar aldım . Şimdi sanırım mideme baskı yapıyor fazla yiyemiyorum . Yani kendini çok kasamdan ekmek şeker tüketimini dengelesen yeter canım bence
Gamzecebecii eliffff34 o yüzden normal o zaman benim de boyum 184 89 kilo ile hamile kaldım 19 haftadayım 89-90 arasıyım kilosu olan insanlar alamıyor çok fazla zayıfsın ya o yüzden almış olabilirsin beyaz ekmek yerine tam buğday ekmeği ye 7-8 aydan sonra kilo alımı daha çok artıyor o yüzden dikkatli olmanı istemiştir doktor
Jasmine2426 eliffff34 bende 171 boy 61.5 kiloyla kaldım şuan 67.5 , 29 haftalığız , boy var allahtan göstermiyoruz ama biraz hızlı gitmişsin bence ☺️
eliffff34 Gamzecebecii çok teşekkür ederim bende son 2 ayda bir anda aldım kiloyu fazla da yemiyorum aslında dikkat edeceğim
Jasmine2426 eliffff34 son 2 ay çok alınıyor diyorlar bakalım bende korkuyorum😂 şu 70 li rakamları görmeden gidebilseydim ama imkansız daha çok var
Baharata eliffff34 aynen bende öyleyim benim arkadaşımda öyleydi günde 10 bin adın atardı çok dikkat ederdi 25 kilo aldı hamilelikte troit çıktığı için yani hormonlarımız oynuyo illaki alınıyo ama geri vermesi çok kolay oluyor o yüzden hiç evham yapmayız bebeğe zararı olmasın yeter
PinkBerryy Ben de 8 kilo aldım 175 boyum 68 kiloyum şu an, karbonhidratı azaltırsan kontrol altına alınır bence hamur işi falan da yeme direkt kilo yapıyor.