Ebruskoo Kızlar 32. Haftadayım çocuk 2 bucuk kilo olmus doktor 35 haftaya uyumlu kafası da büyük falan dedi. Acaba gebeliği önde giden tam vaktine doğuran ya da kafası büyük denilip de normal doğuran oldu mu acaba bilen yazarsa cok sevinirim
Mrvsmt2502 Ebruskoo gebeliğimde hep 3 4 hafta önde gidiyordu kafadı büyüktü koca kafalım diye seviyordum ama 43 te doğdu 😂 normal doğdu bu arada
Adensah Ebruskoo canım benim beneğim 32 haftalıkken 2704 gramdı 3 hafta önceydi bebeğin kilosu sadece doğumu etkiliyor eğer ki normal düşünüyorsan önden gittiği için erken doğum olmuyor benim bebeğim hep 3 hafta önceydi şuan 37 +3 üm
Birbebekikiyetiskin Ebruskoo bende 28 haftalığım bebeğim 32 ile uyumlu 2 hafta da bir kilo almış devletteki doktor fazla bişi demedi Kendi doktoruma gidicem pazartesi bakalım o ne diyecek inşallah kötü bişi olmaz iki gündür benimde içim içimi yiyor rabbim hayırlısı ile evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin
Ebruskoo Adensah buna cok sevindim rahatladım gercekten teşekkür ederim insallah vaktinde doğar bizimki de o zamanları görürüz
umut0808 Valla bu ultrasonda cıkan tespitler pek uymuyo dogunca, benim ilk cocuguma 2.800 dedi 3400 dogdu
Yenisine- Bende 34 haftalığım 2.687 dedi önden gidiyo hamurişi tatlı fazla yeme doğum zor olur dedi ama sezeryan mı normal mi olucak bilmiyorum daha.çatı muayenesi ne zaman yapılıyo acaba onunla ilgili bişey söylemedi
Birbebekikiyetiskin Mervealya1992 kilosu haftasına göre fazla gelişimi de fazla önde gitmesinin de kötü yanları var haftası ile uyumlu olması en güzeli
Birbebekikiyetiskin Mervealya1992 kilosu haftasına göre fazla gelişimi de fazla önde gitmesinin de kötü yanları var haftası ile uyumlu olması en güzeli
Deniz4848 32+4 de 2500 gramdı kafa da öndeydi Ayin 28 inde 36+2 de doğum yaptım önde gitmesi ile alakalı değil benim sancım vardı doğuma girdim. Bebeğim 3100 gram doğdu kafası filan da büyük değildi o ölçümler sizi üzmesin
Mervealya1992 Ebruskoo bnm ılk kızımda 2 hafta ondeydi hep 38de 3500 doğdu sezeryanla oldu normel dusunseydım 40lara beklememek gerekıyor cunku 4 kg gecıyor
Ebruskoo Adensah olsun hepsi hallolur sağlıkla doğsun moralinizi yüksek tutun Allah bir avqzda kurtarsın inşallah
Mervealya1992 Birbebekikiyetiskin niyeki bence cok guzel bısey 38 de kılolu dogdu saglk sıkıntımız yoktu şeker falan olsa evet skntı ayrıyetten mesela erken dogsa bıle kuveze gırmez idi bence gerilik risklii kılo alamaması falan gelişimi etkılemesi riskli