Bende beta 47 ile öğrendim ama kimyasal gebelik miş 7 ay oldu hala daha bekliyorum bakalım hamilelik olmadı 2 aydır tedavi görüyorum. İnaşallah Allah isteyen herkesin kucağını doldursun hiç üzülme bizde geleceğin güzel anneleriyiz illa bir gün o duyguyu tadacağız 🥰