Aybke6 21 haftalık hamileyim bugün zekai tahire ayrıntılı ultrasyon için gittim normal muayene yaptı ve elime verdiği kağıtta Aminosentes önerilir yazıyordu hiç bişi söylemedi bebekle ilgili sadece 2li 3lü tarama nasıl çıktığını sordu ikiside iyi çıktı kafam karıştı neden böyle bişey yazdı ve bana çıkarken bütün testler hakkımda bilgi aldım karnımdan sıvı alınmasını istemiyorum diye yazdırıp imza attırdı bu me demek oluyor moralim bozuldu..
kizbebekannesii Aybke6 standart bi peosedür de olabilir, ambiyoyu gerekli görmüş de olabilir. Mantıken amniyo gerekli görse size nedenini vs anlatırdı ama keşke kendisne sorsaydınız biz ne desek boş. Arayın merkezi görüşün isterseniz doktorunuzla.
AlininAysesii Madem karından su aldırılması gerekiyormuş, size sebebini neden açıklamalılar? Saçmalık. Sormadınız mı sebebini?
Aybke6 AlininAysesii ağızlarından laf çıkmıyor ki ne kilosunu ne bişini söyledi iki dk baktı kalk dedi