Femay  Ay kızlar testim vardı birkaç gündür belirti göstermesemde içime bir kuşku düştü. Reglime tam 7 gün var. Bazıları 6 güne kadar erken gebelik testi sonuç veriyo yazmışlar onlardan cesaret aldım yaptım testi. Baktım 1 dk içinde çıkmadı kaldırdim bi köşeye attım duşa girdim. 10 dk sürmedi çıktım teste baktım çizgi var??? Telefon zor seçti varla yok gibi. Bi bakar mısınızzzz 🌺🌺🌺
Melosum34 Femay var hayalet çizgi gördüm ben kan verirsen daha net sonuçlar alırsın hakkınızda hayırlısı olsun 🙏
Femay Mavili1480 inşallah görürsün güzelim Allah isteyen herkese nasip etsin bu sevinci yaşatsın 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🌺
SinemSK Evet çizgi soluk şekilde belli oluyor daha 1 hafta varmış kesin emin olmak için biraz daha sabret adetinden 1 gün önce tekrar dene güzelim o güne kadarda kendine dikkat et ama umutlanıpta sonra kendini üzme. İnşallah güzel haberler verirsin🌼
Femay SinemSK ay inşallah. En azından kuşkumun boşa olmadığını gördüm merakım gitti artık adet tarihine kadar bekleyebilirim 😅😅🌺
Femay m_mervee çok teşekkür ederim isteyen herkese nasip olsun bir kaybım var bize iyi gelecek bu haber 🙏🏼🌺
FatmaB_ Femay ikinci çizgi ben buradayım diyor ya bende gördümm rabbim sağlıklı ilerlemesini nasip etsin canım. Hemen bi kan ver🥰
Aslaninannesi_ Femay ay ne güzel bu süreçte dikkat et o zaman ağır kaldırma ağır iş yapma ve bir yerlere uzanma aslında doktora gitsen iyi olurdu regline çok yoksa folik asite baslardın bir an önce
ayse5487 Femay ben de buna benzer şekilde olmuştu hatta benimki daha belirgindi okulda elimde testle dolaşmıştım kimisi var kimisi yok dedi oturduk başına bekledik falan çok komikti 😅🤭 sağlıkla gelsin miniğin 🥰
Femay Aslaninannesi_ aslında doktor cidden iyi olabilir bir kaybım var çünkü pıhtılaşma geçmişi yok ama doktorum ylnede aspirin başlatıcam demişti. Bi gideyim ben yarın 😅😅