Asmklc Biz bugün 37+3 olduk. 3200’kilo olmusuz teyzeleri🥹💜 50,5 cm de boyumuz. 39 haftayken sezeryana alinicak. Ama bende bir mide bulantisi var ki süründürüyor, biran once doğurup bulantidan kurtulmak istiyorum.siz de durumlar nasil?
Wg12 Asmklc En son 36+6 da gittim 3.100 kilo dedi doktorumuz şuan 37+2 yiz Pazartesi tekrar gideceğim Ne sancım çıktı en son nstde ne bişiy sadece kanalda dedi Biran önce gelsin istiyorum artk 🥬☺️🙏
Papatya-45 Asmklc 33 haftalıgım kilosu 2100 cok az gibi deldi bana herseyi yiyorum ama cok almıyor gibi acaba hızlı kilo alımına ne zaman baslar daha erken mi
Adensah Asmklc ben 36 haftalıkken gitmiştim en son 3500 52 cm di pazartesi gidicem bakalım ne kadar oldu 4000 olursa normal doğuramazsın dedi 🫣
Figenkrts Asmklc ikizlerim 31 haftalık biri 1700 diğeri 1600 gram bende 37 haftada sezaryen ile doğum yapacağım inşallah mide yanması ve yorgunluk çok fazla
Asmklc Figenkrts benimde midem asiri kotu ve yorgunluk yaklasik 1,5 haftadir bu sekildeyim🥹 gun sayiyorum stresliyimde
Beyzy Tam 38 haftalıkken 3.020gr ölçülmüştü şu an 38+2yim. Minyon bir bebek dedi doktorumuz, beklemedeyiz 🥹🐥