Kızıma yaz için 6-12 beden elbise aldım 1 yaşa kadar giyiliyor demek diye 😂 ama elbiseler geldi 6ay yazıyor gözüme çok küçük geldi yazın giydiremem diye düşündüm emin de olamadım çok hoşuma gittiği için iade etmek istemiyorum aklıma şey geldi elbise olarak kısa olur ise altına kısa tayt veya şort giydirsem nasıl olur komik mi durur 😂 yoksa üzülerek iade etmek en doğrusu mu görsel de ekliyorum resimde etekleri çok bol gibi durmuş ama öyle çok bol değil 🙈