Merhabalar
10 gün önce adet olacakmış gibi karın ağrım oldu şiddeti hiç azalmayınca doktoruma gittim. Bebek iyiydi idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi. Tahlil verdim ve enfeksiyon çıktı. Tek kullanımlık şase ilaç içtim gece yatarken . 5 günlük de antibiyotik aldım. Geçen pazar günü bitmişti. Dün gece de yine aynı ağrım oldu ve bugün tekrar gittim gecenkine göre daha yükselmiş enfeksiyon , idrar kültürü verdim kültür sonucuna göre antibiyotik verecek tekrar. 9+1 haftalık şu an hamileliğim. Hijyene dikkat ediyorum yeteri kadar su içmeye çalışıyorum . Daha ne yapabilirim ? Var mı başına gelen, bir önerisi olan. ?