Tugceyildirim61 30 haftalık hamileyim su sızıntısı olduğu için 1 hafta hastanede yatırdılar. Antibiyotik ve Progestan başladı doktorum psikolojim alt üst olmuş durumda 🥺 ne yapmalıyım var mı bir tavsiyeniz
Annelikmghb Tugceyildirim61 bisey olmaz korkma Allahin izniyle gecer vaktinde gelir bebisin. Stres en büyük kötülük yapma dinlen yat kalkma. Havuc suyu iyi geliyor progestanda korur.
Meltemm21 Tugceyildirim61 havuç suyu bebeğin suyunu dengeliyor tüketebilirsiniz ayrıca kendinizi strese sokmayın ve elinizden geldiğince hiç bir iş yapmayın istirahat edin inşallah sağlıkla vaktinde bebeğinizi kucağınıza alırsınız
bengonca Çok geçmiş olsun kuzunu sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Emin değilim burda okumuştum sanki. Havuç suyu iyi geliyor diyorlardı. Tecrübeli hanımlar gelir şimdi