Kızlar 23+6 28 cm 610 gr doktor sıkıntı yok dedi ama her ölçtüğü 3-4 gün geriydi bakıyorum bu haftalarda herkesin 30 cm’leri geçmiş kendim de eşim de uzun boyluyuz. Bu bebik niye öyle Erko bi de 😀
Zaten 1.5 kilo almışım şimdiye kadar hiç iştahım yok acaba ondan mı küçük kalmış sizlerin nasıldı bu haftalarda ?