Merhaba dün çok hafif kanamamdan dolayı acile gittim kesede ve bebekte bir sorun yok şükür kan sulandırıcı kullanıyorum ondan olduğunu söylediler ilacın bir tanesini kestik. Son adet tarihime göre 6+0 dı haftam ama ölçümde 6+2 çıktı. Normalde pazartesi kalp atışı için gidecektim ama dün nöbetçi doktor kalp atışı görmediğini söyledi. Kendi doktorumu aradı onunla görüştü pazartesi gittiğimde ölçüme göre 6+5 son adete göre 6+3 olacağım. Böyle olup sorunsuz kalp atışı duyan var mı çok endişeliyim. Doktor pazartesi kalp atışı görmezse kürtaj gibi konuştu ama bunun 8 haftaya kadar vakti yok mu, sonuçta gelişimi olmuş ve gününden iki gün önde gelişmiş durumda. Aklımı yitiricem