Hanimlar benim bebegim 37+6 dogdu inlemesi vardı 13 gun kuvozde kaldı kanda oksijen düsükmus sulfaktan falan verdiler sonra da enfeksiyondan dolayı antibiyotik tedavisi gordu suan evde cok sükur. Neyse, biyerde okudum da bu kuvozde kalan cocuklarda kalicı hasar oluyomus sanırım ya beyinsel ya bedensel. Cok moralim bozuldu basına gelen var mı bana yol gosterir misiniz bebegi kuvozde kalip saglıklı olan var mi cok üzülüyorum