Ebrugunesss 5+3 hafta dayız henüz hiç kontrole gitmedim erken diye 7 haftalıkken gidicem nasipse sağlık ocağında kan verdim sadece bu hastaneye gitmeyi düşünüyorum gidenler var mı nasıl ilerliyor hacettepe ye gitmiştim daha önce 9 haftadan sonra almıyordu burda öyle bişey var mı bilgisi olan ?
Elixz Ben cebeci tıp fakültesine gidiyorum hamileligimin başından bu yana herhangi bi sıkıntı doktorların kötü konuşmasıyla vs. Karşılaşmadım memnunum 39 haftayız
bbsskk Elixz hangi doktora gidiyorsunuz ve nasıl randevu alıyorsunuz e nabızda cıkmıyor bende 5haftalığım
Elixz Aynen aynı hastanedir Numarası var nette ordan arayıp alabilirsiniz Daha sonra onlar şu gün gel diyorlar zaten
Peraveben Batuhan Özmen isimli doktoru bana çok tavsiye etmişlerdi, özel muayenehanesine gidiyorsunuz, doğum Cebeci tıp fakültesinde oluyor en son 60 bindi
Peraveben mmmm06 sanırım muayene ücreti 2.500dü o zaman Doğumla birlikte hesapladığımda bu rakamlara denk geliyordu