5+ 4 te kese görüp bebek yok haftaya bakalım demişti, bugün kahverengi ip gibi akıntıyla karışık lekem oldu, dr karnımdan baktı kese düzensiz dedi progestan verdi ağızdan sabah akşam 1, iki güne belli olur düşebilir dedi, kalp atışını duyduk, böyle olup tutunan var mı