Kızlar bir haftadır yatıyorum. 22 haftalık gebeyim 23 olacağım. Rahim ağzım 22den 25 e çıktı . Serklaj atılmadı . Eğer bu hafta kısalırsa atılacak,kısalmazda yatarak doğumu bekleyeceğim .
Rahim ağzı kısa olup , Progestan tedavisi ile yatarak kimler kaç haftaya kadar geldi? Önerileriniz varsa sevinirim ♥️