edis22 canım benim sen bana a mi b mi diye sorsan ben a yada b derim ,
Hangisi hoşuma gidiyorsa ikisinden bir tanesini söylerim çünkü sen onları sunmussun demekki onları beğenmissin seçmekte zorlanip fikir sormuşsun.
Tutup sana hiçbiri şıkkı yok mu desem bu sana ayıp olur.
Begenmediysem sunduğun isimleri bakar cevap vermem geçerim herkes herşeye yorum yapacak fikir beyan edecek diye bir kural yok. Hayırlı günler dilerim